LED svjetla prikladna su za sve automobile s klasičnim farovima. Većina proizvođača ugrađuje LED svjetla samo na kratka svjetla. Ako želite imati BI LED svjetla trebate dodatni kit za dugo svjelo. Danas gotovo svi proizvođači automobila nude xenon ili LED svjetla kao standard ili opciju, ali uz puno veću cijenu.

U našoj ponudi možete naći LED svjetla za čitavu H seriju (H1, H4, H7…) kao i LED svjetla za maglenke.

Diodno svjetlo se pali instantno, što znači da pri uključivanju svjetala dolazi do stopostotne snage za manje od jedne stotinke sekunde. Dakle, ovdje nema niti one poznate zadrške pri paljenju kao kod halogena i pogotovo ksenona. Jamstvo na ovakva diodna svjetla, inače, traje 18 mjeseci, a jedan od razloga za to je i da su čipovi na čijem su radu oni temeljeni proizvod Phillipsa.

Snaga im je ograničena na 24 W budući da one jače moraju imati nivelaciju i pranje farova, a prednost im je i to da se ne pregrijavaju te s temperaturom od 80 stupnjeva Celzijusa nema bojazni od spaljivanja reflektora. Pored toga ova svjetla su i “pametna” pa u slučaju da iz nekog razloga ipak dođe do pregrijavanja, ovakva svjetla automatski spuštaju svoj intenzitet rada, zahvaljujući čemu se i njihova temperatura znatno smanjuje i to gotovo trenutno.

S druge strane, klasična halogena sijalica može se zagrijati do 350 stepeni, pri čemu je oštećenje reflektora, pa i samog stakla, praktički neizbježno. Jedina “mana” pritom, uvjetno rečeno, je da “ledice” zimi ne otapaju led s farova, no treba napomenuti i da ove dvije zajedno troše manje od jedne halogene sijalice: primjerice kod HB4 je to u originalu 62 wata, a kod H7 oko 55 wati.

U ponudi danas Erfolg LED, inače, ima svjetla za praktično sve vrste automobila, uključujući ne samo one s reflektorima, nego i one s lećom i aktivnim hlađenjem.

Temperatura koju proizvodi je do 50 stupnjeva Celzijevih, potrošnja: 24W.

Uvjerljivo najbolja vidljivost u odnosu na ostala standardna svjetla, znatno jeftinija investicija u odnosu na originalna LED svjetla.

Izdvojeno iz naše galerije